خرید اینترنتی گندم داخلی و وارداتی

خرید اینترنتی گندم داخلی و یا وارداتی به صورت عمده امکان پذیر است. گندم به عنوان یک کالای اساسی در ایران به شمار می رود و مصرف آن به شکل نان و سایر فراورده ها، درصد بالایی از سبد غذایی جامعه را تشکیل می دهد.

براساس آمارهای جهانی، ایران یکی از بزرگترین مصرف کنندگان گندم در جهان به شمار می رود و رتبه ی ششم را داراست. میزان سرانه مصرف گندم در ایران، دو برابر متوسط جهانی ست. بنابراین بدیهی ست که مدیریت منابع موجود داخلی و وارداتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. آرد گندم به شکل نان، ماکارونی و … در ایران مصرف می شود و اهمیت این اقلام در سبد غذایی جامعه بر هیچکس پوشیده نیست.

بزرگترین مصرف کنندگان گندم جهان

  1. تونس
  2. الجزایر
  3. ترکیه
  4. مراکش
  5. مصر
  6. ایران

خرید اینترنتی گندم

وضعیت واردات گندم در ایران

در سال های گذشته، پس از اعلام خودکفایی ایران در تولید گندم، عوامل مختلفی از جمله خشکسالی موجب شد که واردات از سر گرفته شود. میزان واردات گندم به کشور در سال های مختلف، یکسان نبوده است. در سال 97 وعده خرید تضمینی گندم از سر گرفته شده و اگر این وعده محقق شود، با صرفه جویی 3 میلیارد دلاری، بیش از 10 میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری می شود و واردات گندم به صفر میل می کند.

خرید اینترنتی گندم

نحوه خرید اینترنتی گندم

درصورتیکه قصد خرید عمده گندم را دارید، به راحتی می توانید گندم مورد نیاز خود را از طریق این مرکز تهیه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.