کیف اداری چرم مغان در هند موجب درگیری بازاریان شد!!

یک کیف چرمی ایتالیایی که برای استایل و سایر اکسسوری ها به درستی انتخاب شده است، می تواند احترام و حتی احترام را برانگیزد.

هر چند این در مورد برچسب نیست، گرچه جهت مصرف‌گرایانه‌ای که جهان در پیش گرفته است، قضاوت افراد را بر اساس ظاهر حکم می‌کند، اما با این ترجیحات باید به دو صورت برخورد کرد.

لباس‌ها، مغازه‌های مغازه‌فروشی و حتی ابزارهای برندهایی که معمولاً به عنوان محبوب شناخته می‌شوند ممکن است سلیقه خوب، گاهی حتی فردی را نشان دهند، موقعیت‌هایی وجود دارد که در آن «درخشش» با یک نام تجاری یک اشتباه مطلق در نظر گرفته می‌شود.

با این حال، اگر از خیابان به یک اتاق کنفرانس حرکت می‌کنید، آداب معاشرت توصیه می‌کند که از انتخاب یک ظاهر طراحی با یک لوگوتایپ به وضوح قابل مشاهده خودداری کنید.

این عمل نانوشته مشروط به یک قانون ساده است – کیفیت خوب برای خود صحبت می کند.

در مورد کیف اداری چرم مغان، یک برجسته کاری ظریف که فقط قسمت کوچکی از مواد قابل مشاهده را بپوشاند، قابل قبول خواهد بود.

کیف

با این حال، ممکن است یک آرم بزرگ و رسا پس از آشنایی با کیف “از درون به بیرون” ظاهر شود، اگرچه حتی در اینجا ارزش ریسک کردن را ندارد.

موضوع ماندگاری نیز قابل توجه است، حتی اگر کیف را به نقش ابزار تقلیل دهیم، می‌توان روی راه‌حلی شرط‌بندی کرد که پس از یک فصل به عمر خود پایان ندهد.

به لطف روش های سنتی تولید و نگهداری مناسب، کیف های ساخته شده از چرم طبیعی ایتالیایی کاملاً در برابر تغییرات جوی مقاومت می کنند.

آنها همچنین با مقاومت پارگی بسیار بالاتری نسبت به کیسه های نساجی و کیسه های ساخته شده از پلاستیک (از جمله به اصطلاح “چرم زیست محیطی”، یعنی پلی آمید مصنوعی، پلی استر یا مواد پلی اورتان تقلید از چرم طبیعی) مشخص می شوند.

معروف است که کیف‌های چرمی را «بالغ» می‌نامند، زیرا بر خلاف جایگزین‌های گیاهی یا مصنوعی آن‌ها، پیر نمی‌شوند یا تاب نمی‌خورند.

با استفاده، محصولات چرمی پتینه مشخصی پیدا می کنند که به طور کلی به عنوان یک ارزش افزوده در نظر گرفته می شود.

یک کیف چرمی تسلیم آب و هوا یا گذشت زمان ناپذیر نمی شود، از سوی دیگر، پارگی یا شکستگی احتمالی درز، در صورت بروز، نباید برای یک چرم‌کار با تجربه یا در طول دوره گارانتی، سازنده چالش باشد.