کندو زنبور عسلی که در حوله پالتویی در پکن تشکیل شده!!!

حس مد ما، لباس هایی که می پوشیم، تأثیر عمیقی بر درک دیگران از ما دارد.

همه ما می دانیم که حقیقت دارد.

از یک دختر بچه بامزه‌ای که حوله پالتویی ورونیکا رنگارنگش می‌پوشد، تا تاجری پیچیده با کت و شلوار و کفش‌های طراحی‌شده – لباس‌ها اساساً الگوهایی برای افرادی هستند که می‌خواهیم دنیا فکر کند ما هستیم.

وقتی صحبت از اکسسوری به میان می‌آید، کت و کفش‌ها تأثیر عمیقی بر ظاهر و حالت کلی یک لباس دارند.

در حالی که مواد زیادی وجود دارد که می توانید از بین آنها برای ساختن لباس مناسب انتخاب کنید، چرم برتر است و تمام امتیازات سبک را برای شما به ارمغان می آورد!

آیا تا به حال دیده اید که فردی با کت چرمی یا پالتو حوله ایی به اطراف هل داده شود؟

پالتو

چرم باعث احترام می شود. چه کیف چرمی صیقلی که برای ناهار خانم‌ها روی شانه‌های خود می‌پوشید، چه پاشنه‌های چرمی بنددار که لباس‌های رسمی شما را برجسته می‌کنند، چه کت چرمی قدیمی که به شما مزیت مورد نظرتان را می‌دهد.

ما واقعاً نقش را درک می‌کنیم.

که اجناس چرمی شما در تصویر شما از خود بازی می کنند.

با این حال، با یک کمد پر از قطعات چرمی کلاسیک، آیا تا به حال به این فکر کرده اید که این چرم از کجا آمده و چگونه ساخته شده است؟

روند ساخت چرمی که خیلی دوست دارید بپوشید کاملاً عمیق و جالب است. بنابراین بدون هیچ مقدمه ای، در اینجا تمام مراحلی که در فرآیند ساخت چرم برداشته می شود آورده شده است:

همانطور که همه ما می دانیم، چرم از حیوانات می آید. چرم را می توان تقریباً از پوست هر حیوانی تهیه و تهیه کرد، اما بیشتر از موارد زیر است: گاوها، خوک ها، گوسفند، بزها، کروکودیل ها برای ایجاد پوست ابتدا باید پوست آن جدا شود.

ثانیاً، گوشت باید با دست یا از طریق دستگاه گوشت‌دهی جدا شود.

پس از این، پوست باید به فرآیند نمک زدن منتقل شود تا از انجام فرآیند تجزیه جلوگیری شود.

در حالی که برخی افراد پوست خود را در آب نمک قرار می دهند، برخی دیگر صرفاً نمک را به آن می مالند. پس از نمک زدن، پوست ها ذخیره و تا می شوند تا زمان پردازش آنها فرا برسد.