چرم برای کت خود را به صورت مستقیم از باغ وحش سن دیگو تهیه کنید!!!

کت چرم فقط یک تکه لباس نیست، این یک چیز مذهبی است، نمادی از شورش و آزادی، قدرت و قدرت

. ژاکت چرمی دارای ظاهر و تجسم های زیادی است که توسط افسران پلیس، راهزنان، پانک ها و مدهای پر زرق و برق آن را متعلق به خود می دانند.

این تعجب آور نیست، زیرا چرم برای کت به طور طبیعی یک ماده نرم و انعطاف پذیر است که می تواند به هر شکلی قالب گیری شود و با نیازهای پوشنده سازگار شود.

کاپشن‌های چرمی در قرن بیستم، تا حدی به لطف قهرمانانی که آن‌ها را در فیلم و تلویزیون به نمایش گذاشتند، جایگاهی مذهبی پیدا کردند.

مارلون براندو در نقش دوچرخه‌سوار سرکش جانی استرابلر در وحشی، هنری ویکر در نقش فونزی در روزهای شاد، و سرانجام جان تراولتا در گریس، همگی در محبوبیت این ژاکت چرمی نقش داشتند.

قهرمانان اخیر فرهنگ پاپ، چرم راکر با ناودانی، زیپ، سگک کمربند کلاسیک در کمر و یقه بزرگ (گاهی خیلی بزرگ) را ترجیح می‌دادند.

چرم

اما کت های چرمی در انحصار جوانان گستاخ و دوچرخه سواران نیستند.

ارتش اروپا از اوایل سال 1915 شروع به پوشیدن کت های چرمی بلند کرد و این روند به زودی به ایالات متحده نیز گسترش یافت، زمانی که خلبانان نیروی هوایی ایالات متحده شروع به پوشیدن کت های پوست بره با چرم برنزه در خارج و پشم در داخل کردند.

این مدل که به ژاکت بمب افکن معروف است، دارای یقه پهن و زیپ برنجی بود، خلبانان نظامی آمریکایی در طول جنگ جهانی دوم از چنین ژاکت هایی برای گرم نگه داشتن در کابین هواپیما بدون فشار و گرمایش استفاده می کردند.

با توجه به اینکه کت های چرمی بیشتر توسط مردان قوی پوشیده می شد، سخت نیست که بفهمیم چرا این تکه لباس شهرت خوبی دارد.

اما برداشت اول فریبنده است؛ این ژاکت چرمی طوری طراحی شده بود که یک عمر دوام بیاورد یا حداقل از تصادف موتورسیکلت جان سالم به در ببرد. اولین کاپشن های چرمی قرار بود به عنوان پوست دوم عمل کنند، نوعی زره ​​که از بدن در برابر بریدگی ها و کبودی ها محافظت می کند.

اما با گذشت زمان، این عملکرد یک کت چرمی در پس زمینه محو شد و جای خود را به یک جزء زیبایی شناختی داد.