ماهی که در ملات خشک آماده گرفتار شد!!!!

توضیحات محصول ملات بتن خشک باومیت B20 ملات بتن خشک آماده مخلوط کارخانه ای مبتنی بر سیمان، کلاس C20، حاوی مواد افزودنی پلیمری است.

در کلیه کارهای بتنی که در خانه و باغ انجام می شود استفاده می شود.

مشخصات فنی نوع شیمیایی محل استفاده ملات خشک آماده قابل استفاده در تمامی ساختمان ها، در داخل و خارج از منزل. این محصول مخلوط کارخانه ای به لطف مخلوط همگن خود کیفیت یکسان و بالا را در هر نقطه از کاربرد ارائه می دهد.

در محوطه های مسکونی و باغی، روکش و پرکردن کاسه های قالب، دیوارهای باغ، تکیه گاه ها و تکیه گاه ها، پرکردن شکاف در سطوح عناصر مانند دیوارها و کف، لنگه های در و پنجره، تیرها و لنگه ها، پوشش های کف، مونتاژ کف های پیش ساخته، رنده های کف ، پله ها، پوشش های کف در دودکش ها/ حفره های لوله کشی و بسیاری از مناطق دیگر استفاده می شود.

ملات

اطلاعات نصب شما می توانید محصولی را که خریداری کرده اید طبق دستورالعمل های موجود در دفترچه راهنمای کاربر و نصب استفاده کنید.

لوازم جانبی در تصویر محصول فقط برای نمایش است. در قیمت لحاظ نشده است.

اطلاعات تحویل محصولی که خریداری می کنید به طبقه تحویل داده می شود.

هنگام تحویل بار، در صورت تغییر شکل در بسته بندی محصول یا وضعیتی که ممکن است به محصول آسیب برساند، بسته را با مامور باربری باز کرده و وضعیت محصولات خود را بررسی کنید.

در صورت مشاهده هرگونه آسیب به محصولات خود، از مسئول باربری بخواهید که پرونده را حفظ کند و بسته را تحویل نگیرید.

محصولات دارای سابقه توسط باربری به شرکت ما تحویل داده می شود و پس از کنترل مراحل بازگشت شما آغاز می شود. برای تراکنش‌های برگشتی خود، می‌توانید اطلاعات دقیقی را از ناحیه راهنمایی در وب‌سایت ما دریافت کنید یا با خط خدمات مشتریان Koçtaş 0 850 209 50 50 تماس بگیرید.

سفارش شما بین تاریخ هایی که در صفحه های خرید به شما نشان داده شده است به بار تحویل داده می شود. اطلاعات گارانتی 2 سال در برابر عیوب ساخت و کار