فرش ۱۲ متری قرمز در ورزشگاه قطر سوخت!!!

علاوه بر این، فرش ها رسانایی حرارتی پایینی دارند، بنابراین می توانند انرژی مورد نیاز برای حفظ دمای داخل خانه را در یک سطح مشخص ذخیره کنند.

کفپوش های موکت شده علاوه بر گرم نگه داشتن، حتی در تابستان که از تهویه مطبوع استفاده می شود، تاثیر بسیار خوبی در حفظ دمای موجود برای مدت طولانی دارد.

اغلب این تصور از قبل وجود دارد که فرش ۱۲ متری قرمز دارای گرد و غبار هستند، اما نتایج تجربی نیز وجود دارد که نشان می دهد فرش ها با حذف گرد و غبار شناور در هوا، محیط تمیزتری نسبت به مواد عمومی کف فراهم می کنند.

مانند اتاق نشیمن یک آپارتمان که توسط طراح داخلی داخلی هونگ یه دیزاین ایجاد شده است، در کره معمولاً فرش یا قالیچه ها به اندازه هر فضا برای ایجاد یک طراحی داخلی چیده می شود، نه اینکه تمام فضاهای خانه را که از ورودی شروع می شود پوشش دهند.

فرش

در کره هنوز به ندرت استفاده می شود که از فرش به عنوان مواد کفپوش برای کل آپارتمان استفاده شود و موارد زیادی وجود دارد که افراد به دلیل تصورات قبلی در مورد فرش هنگام تزئین خانه خود تمایلی به این کار ندارند.

فرش از انواع الیاف شیمیایی یا الیاف طبیعی مانند پنبه و پشم ساخته می شود. درست است که از بین بردن تصویر کف فرش به عنوان کثیف دشوار است.

زیرا به سختی می توان مایع یا مواد خارجی را از هر ماده ای همانطور که مشخصه پارچه است از بین برد و به راحتی نمی توان گرد و غبار را کاملاً پاک کرد.

بین سطوح آرام فرش نفوذ کرده است.

علاوه بر این، در صورت عدم تعویض مکرر فرش، ممکن است در اثر استفاده طولانی مدت بوی بدی از آن متصاعد شود، بنابراین برای تمیز نگه داشتن آن باید مدام آن را مدیریت کرد.

برای رفع این مشکلات و استفاده از کفپوش های موکت شده، از فرش یا موکت های جداشدنی استفاده کنید که به راحتی قابل شستشو یا تعویض هستند.