فرآیند انتخاب و خرید تریلی تراکتور رومانی دست دوم

در فرآیند انتخاب و خرید تراکتور دست دوم، مهمترین ویژگی های ذهنی مربوط به خدمات با کیفیت و ایمنی به مشتری است. علاوه بر این، تعیین و ارزیابی این نوع ویژگی ها مستلزم قضاوت متخصص بر اساس تجربه است و به طور کلی با استفاده از مقیاس لیکرت بیان می شود.

با توجه به تکنیک های ارزیابی برای انتخاب بهترین گزینه در فناوری، اینها را می توان به اقتصادی، استراتژیک و تحلیلی طبقه بندی کرد.

تکنیک های اقتصادی (ET) معمولاً در صنعت و کشاورزی و برای تراکتور رومانی استفاده می شود.

با این حال، آنها توسط نویسندگان به دلیل ادغام نکردن ویژگی های کیفی در تجزیه و تحلیل خود مورد انتقاد قرار گرفته اند، و مدل های گفته شده تقلیل گرایانه در نظر گرفته می شوند، زیرا نمی توانند کل مشکل سرمایه گذاری و انتخاب فناوری را نشان دهند.

برخی از نمونه‌های این تکنیک‌ها عبارتند از ارزش فعلی خالص (NPV)، نرخ بازده داخلی (IRR) و هزینه یکنواخت سالانه معادل، بازپرداخت (PB) و تجزیه و تحلیل هزینه/فایده.

تریلی تراکتور (ST) بر اساس اهداف و مأموریت شرکت است، اما به دلیل عدم درج جنبه‌های اقتصادی در ارزیابی مورد انتقاد قرار می‌گیرند، و اگرچه به طور گسترده توسط مدیران ارشد و مدیران اجرایی (مدیر ارشد اجرایی) در شرکت‌ها استفاده می‌شوند، اما اغلب نمی‌توانند، توسط افرادی از پست های پایین تر در ساختار مزرعه سازمانی تفسیر و درک شود. برخی از این ST گاوهای مقدس، مشخصات فنی و تراز دولتی و سایر موارد هستند.

در نهایت، تکنیک های تحلیلی به دلیل کاربرد اخیر آنها در صنعت در مقایسه با سایر تکنیک ها، کمتر شناخته شده است.

آنها همچنین مزیت ادغام ویژگی های اقتصادی، استراتژیک، اجتماعی و فناوری جایگزین را در فرآیند ارزیابی ارائه می دهند، بنابراین استفاده از آنها در شرایطی که تعداد قابل توجهی از ویژگی های کیفی و کمی نیاز به ارزیابی دارند، بسیار توصیه می شود.

از جمله این تراکتور ها می‌توان به فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)، تجزیه و تحلیل ابعادی (DA)،

تکنیک برای اولویت سفارش بر اساس شباهت به راه‌حل ایده‌آل (TOPSIS) و مدل افزودنی خطی (LAM) اشاره کرد. ].

علاوه بر این، تکنیک‌های تحلیلی به گروه‌هایی از شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد تا با هم تصمیم بگیرند و اجماع را به فرآیند ارزیابی اضافه کنند.

  • منابع:
  1. Agricultural Tractor Selection: A Hybrid and Multi-Attribute Approach
  • تبلیغات:
  1. جلوگیری از سرطان روده بزرگ با مصرف روغن زیتون
  2. مطالعه برروی اسب برای کلاس های آموزشی
  3. سنگ مرمریت مشکی همچنان بهترین را در بین انواع مختلف سنگ
  4. دارچین باعث بهبود حساسیتهای پوستی شده است