سیب امروز در مشهد بوی بهشت را به شما تقدیم می کند

سیب یک میوه بهشتی است که سیب امروز در مشهد بهشت را به ایران آورد تا ما ارمغان بهشتی را در این جهان فانی بخوریم یک میوه ممنوعه در بهشت بهترین بوی دنیا را دارد که سرشار از بوی بهشت می باشد.

اگرچه میوه ممنوعه عدن در کتاب پیدایش مشخص نشده است، سنت رایج مسیحی معتقد است که این سیبی بود که حوا آدم را تشویق کرد تا با او به اشتراک بگذارد.

منشأ شناسایی عمومی با میوه‌ای ناشناخته در خاورمیانه در دوران کتاب مقدس در خلط بین کلمات لاتین mālum (سیب) و mălum (یک شیطان) یافت می‌شود که هر کدام معمولاً malum نوشته می‌شود.

درخت میوه ممنوعه در پیدایش درخت معرفت خیر و شر” نامیده می شود و در لاتین “خوب و بد” آمده است.

نقاشان دوره رنسانس نیز ممکن است تحت تأثیر داستان سیب های طلایی در باغ هسپرید قرار گرفته باشند. در نتیجه، در داستان آدم و حوا، سیب نمادی برای دانش، جاودانگی، وسوسه، سقوط انسان به گناه و خود گناه شد.

حنجره موجود در گلوی انسان را سیب آدم نامیده اند، زیرا تصور می شود به دلیل باقی ماندن میوه ممنوعه در گلوی آدم به وجود آمده است.

سیب

سیب به عنوان نماد اغوای جنسی برای دلالت بر تمایلات جنسی انسان، احتمالاً در رگه ای کنایه آمیز استفاده شده است.

ضرب المثل یک سیب در روز پزشک را دور نگه می دارد که به فواید احتمالی این میوه برای سلامتی می پردازد، در قرن نوزدهم ولز ردیابی شده است، جایی که عبارت اصلی این بود: وقتی به رختخواب می روی یک سیب بخور تا این کار را انجام بدهی.

دکتر را از به دست آوردن نان خود بازدار در قرن 19 و اوایل 20th، این عبارت به یک سیب در روز، بدون دکتر برای پرداخت و یک سیب در روز دکتر را می فرستد تکامل یافت.

عبارتی که امروزه به طور معمول استفاده می شود برای اولین بار در سال 1922 ثبت شد.

بیش از 7500 رقم شناخته شده (ارقام کشت شده) سیب وجود دارد. ارقام از نظر عملکرد و اندازه نهایی درخت متفاوت هستند، حتی زمانی که روی یک پایه رشد می کنند.

ارقام مختلف برای آب و هوای معتدل و نیمه گرمسیری در دسترس هستند. مجموعه ملی میوه بریتانیا که مسئولیت آن بر عهده وزارت محیط زیست، غذا و امور روستایی است، شامل مجموعه ای از بیش از 2000 رقم درخت سیب در کنت است.

دانشگاه ریدینگکه مسئولیت توسعه پایگاه داده مجموعه ملی انگلستان را بر عهده دارد، امکان جستجو در مجموعه ملی را فراهم می کند.