خواص بی نظیر کشمش در کاهش وزن

کشمش پلویی خرمایی، سلطان‌ها و مویز همگی بسیار مغذی هستند و جایگزین‌های خوبی برای یکدیگر هستند، در پایان روز، بهتر است بسته به دستور غذا یا غذا و ترجیحات ذائقه خود، هر موردی را انتخاب کنید.

برخی از افراد به دی اکسید گوگرد حساس هستند و پس از خوردن آن علائمی مانند گرفتگی معده، بثورات پوستی و حملات آسم را تجربه می کنند.

همچنین مهم است که به خاطر داشته باشید که برخی از تولیدکنندگان ماده نگهدارنده ای به نام دی اکسید گوگرد اضافه می کنند تا رنگ انگور تازه را حفظ کند این عمدتا برای سلطان یا “کشمش پلویی طلایی” استفاده می شود.

اگر به دی اکسید گوگرد حساس هستید، مراقب این ماده نگهدارنده روی برچسب باشید، کشمش، سلطانا و مویز همگی بسیار مغذی هستند و می توانند به عنوان جایگزینی برای یکدیگر در تعدادی از دستور العمل ها استفاده شوند اگر به این ماده نگهدارنده حساس هستید، روی برچسب به دنبال دی اکسید گوگرد باشید.

کشمش پلویی آفتابی، سلطانی و مویز انواع مختلف انگور خشک هستند که سرشار از فیبر، پتاسیم و آنتی اکسیدان هستند، کشمش از طیف وسیعی از انواع انگور تهیه می شود آنها به طور طبیعی خشک می شوند و معمولاً بزرگترین آنها از این سه هستند.

سلطانا از انگور سبز بدون هسته تهیه می شود آنها اغلب قبل از خشک شدن در یک محلول غوطه ور می شوند که این روند را تسریع می کند آنها اغلب آبدارترین و روشن ترین رنگ هستند.

مویز از انواع کوچک انگور تهیه می شود آنها به طور طبیعی خشک می شوند و کوچکترین و تیره ترین از این سه هستند، در پایان روز، همه گزینه های خوبی هستند که حتی ممکن است برای سلامتی شما مفید باشند کدام یک را انتخاب می کنید به سادگی به دستور پخت مورد نظر و سلیقه شما بستگی دارد.

برخی می گویند این یک میان وعده مغذی و سالم است، در حالی که برخی دیگر ادعا می کنند که بهتر از آب نبات نیست، میوه خشک میوه ای است که تقریباً تمام محتوای آب آن از طریق خشک کردن حذف شده است، میوه در طی این فرآیند منقبض می شود و میوه خشک کوچک و پر انرژی باقی می ماند.

کشمش پلویی چمنی رایج ترین نوع آن است و پس از آن خرما، آلو، انجیر و زردآلو قرار دارند، انواع دیگری از میوه های خشک نیز در دسترس هستند، گاهی اوقات به شکل قندی اینها عبارتند از انبه، آناناس، زغال اخته، موز و سیب.

میوه های خشک را می توان برای مدت طولانی تری نسبت به میوه های تازه نگهداری کرد و می تواند یک میان وعده مفید باشد، به خصوص در سفرهای طولانی که در آن یخچال در دسترس نیست.

  • منابع:
    1. Are Raisins Good for You?
  • تبلیغات: 
    1. سبزیهایی خوش عطر پودر شده
    2. پیدا شدن بشکه فلزی در قطب شمال
    3. راز مردی که توانست در 24 ساعت سرمایه اش را سه برابر کند
    4. واکنش کشور های همسایه به افزایش ارسال محصولات صادراتی از ایران