خصوصیات پالتو چرم اصل!

ig فصل کت تقریباً در راه است. و این بدان معناست که زمان آن رسیده است که یکی از بهترین مانتوهای زمستانی مردانه را بپوشید.

البته این چیز بدی نیست. خرید یک کت زمستانی سرگرم کننده است. نه مانند جین، یا شکار بهترین لباس زیر مردانه. زیرا یک کت زمستانی خوب – کت پر زرق و برق، همه کاره و منقبض – واقعاً می تواند لباس شما را ارتقا دهد. همه کت تیز را دوست دارند. بهتر از آن، همه متوجه یک کت تیز می شوند. و در حالی که ممکن است قیمت آنها کمی بیشتر از هر چیز دیگری در کمد لباس شما باشد، می توانید نسبت هزینه به ازای هر لباس را کاهش دهید، و این کار را تا چند زمستان آینده ادامه خواهید داد.

کارین ناکانیشی، رئیس برند و خرده‌فروش پوشاک مردانه، The Garbstore، می‌گوید: «یک مدل پالتو چرم جدید خوب تنها چیزی است که تمام ظاهر زمستانی شما را مشخص می‌کند. “این قطعه ای است که مردم بیشتر شما را می بینند. بیانیه فصلی شما، بنابراین باید آن را به حساب بیاورید.”

شما همچنین یک سری قوانین شلوغ برای پیروی دارید. همانطور که تابستان ها گرم تر می شوند و زمستان ها وحشی تر می شوند، در واقع باید محافظتی در برابر بادهای قطبی ایجاد کند. بنابراین یا به دنبال عایق باشید، یا چیزی که می تواند لایه های بسیار زیادی را در خود جای دهد (بهشت این است: یک انار پخته روی یک ژاکت سخت روی یکی از بهترین تی شرت های سفید). علاوه بر این، بدانید که در حالی که ژاکت انتقالی شما در پاییز به خوبی کار می‌کند و در تمام طول سال عالی به نظر می‌رسد، اما با مشکل روکشی که نیاز دارید را به شما ارائه خواهد کرد. وقتی یک کت جین زیبا، تمیز و نازک عکس لولا و هیپوترمی به شما می‌دهد، ناله نکنید که ما به شما هشدار ندادیم.

هیچ‌کس نمی‌خواهد با توجه به ردپای کربن خود، چند سایز کفش را افزایش دهد. اما انتخاب اصلی یخچال نفتی باید همه پایه ها را پوشش دهد، امکان چرخش را داشته باشد و برای موقعیت های مختلف مناسب باشد.

طبیعتاً زمان مصرف عرق نعنا و بارهنگ دکتر خیراندیش آنچه برای یک نفر درست است برای همه درست نیست. اما، به طور کلی، پل متوجه می شود که عدد جادویی چهار است.

سوم، من فکر می کنم یک گزینه شیک و در عین حال مردانه، قیچی چرم یا جیر است اگر این یکی را به درستی دریافت کنید، می تواند یک عمر دوام بیاورد و هر زمستان بهتر و دوست داشتنی تر به نظر برسد.

  • منابع:
    1. The Best Men’s Winter Coats, Because It’s Officially Big Coat Season
  • تبلیغات: 
    1. رابطه سرامیک دیواری و اولین مناطق مسکونی
    2. پارامترهای مویرگی سرامیک دیواری
    3. ساختار تولید انواع قهوه
    4. استفاده از جعبه در یک خواستگاری سوژه خانواده شد!!!