با دستگاه روغن گیری خانگی گلاب بگیرید!!!

ما ماشین آلات استخراج روغن خوراکی را برای دفع و استخراج روغن از انواع دانه های روغنی خوراکی و غیر خوراکی تولید و صادر می کنیم.

ماشین آلات استخراج روغن خوراکی TINYTECH ما شامل پرس‌های پیچ روغن، دستگاه‌های تخلیه روغن، تجهیزات تخلیه روغن، ماشین‌های پرس روغن و غیره است.

scale.امروزه صنعت آسیاب روغن بسیار بزرگ شده است و یک تجارت بسیار توسعه یافته است.

یک روش پردازش روغن خاص استفاده می شود که شامل آماده سازی بذر، فرآوری بذر، تهویه بذر، استخراج روغن، فیلتر روغن و تصفیه روغن است.

دستگاه روغن گیری خانگی ما که مطابق با آخرین تکنولوژی تولید می شوند، در بخش استخراج روغن گستره وسیعی پیدا می کنند.

برای دستیابی به کیفیت بهینه روغن از دانه های روغنی، دانه ها باید تمیز، پخته و فرآوری شوند.

دستگاه

هر دانه متفاوت است و حاوی مقدار متفاوتی روغن در آنها است. دانه ها باید از انواع مواد ناخواسته جدا شوند.

برای خرد کردن دانه‌ها از یک بیرون‌کن روغن TINYTECH با یک کتری جداگانه استفاده می‌شود تا بتوان حداکثر روغن با کیفیت بالا را از آن‌ها خارج کرد.

طیف وسیعی از ماشین‌های استخراج روغن ما با تکنولوژی بالا و ساخت قوی هستند.

این دستگاه های روغن گیری می توانند انواع دانه های روغنی را خرد کنند، این می تواند بار عملیاتی سنگین را برای کار خرد کردن تحمل کند. این باعث بازیابی بهتر نفت و عملیات سودآور می شود.

روغن پرس شده توسط دستگاه های خاص استخراج روغن تقریباً مشابه روش سنتی استخراج روغن نباتی است و بالاترین کیفیت و سالم ترین روغن ها را ارائه می دهد.

بهترین مزیت استفاده از ماشین آلات استخراج روغن و ماشین های روغن گیری ما این است که روغنی که در چنین ماشین هایی استخراج می شود خالص، طبیعی و ارگانیک است.

این کاملاً عاری از مواد شیمیایی است که آن را بسیار سالم تر و خالص تر می کند.