با تخمه کدو گوشتی ماکارونی فوق العاده درست کنید!!!

دانه های کدو تنبل دانه های سبز رنگی هستند که توسط یک پوسته سفید محافظ پوشیده شده اند.

هنگامی که آنها از کدو تنبل استخراج می شوند، از پالپ شسته می شوند و قبل از مصرف به طور طبیعی خشک می شوند.

تخمه کدو گوشتی معمولاً به عنوان میان وعده استفاده می شوند، اما در بسیاری از دستور العمل ها نیز استفاده می شوند.

آنها طعم بسیار دلپذیری دارند و می دانیم که وقتی شروع به امتحان کردن برخی از آنها می کنیم، اغلب سخت است که خودمان را محدود کنیم!

این دانه ها را می توان بو داده یا آسیاب کرد.

همچنین می توان از آنها روغن بسیار خاصی به دست آورد.

در میان غذاهایی که توصیه می کنیم در دستور العمل های خود بگنجانید، قطعاً تخم کدو وجود دارد!

در میان مواد موثره آنها عناصر مهمی وجود دارد که خواص بی شماری را به همراه دارد و تحقیقات علمی مختلف اثرات مفیدی را که مواد موثره دانه کدو می تواند برای بدن داشته باشد مورد بررسی قرار داده است.

تخمه

اول از همه، آنها دارای ترکیبات آنتی اکسیدانی، می توانند اثرات کاهش قند خون داشته باشند و بنابراین می توانند برای کنترل قند خون مفید باشند.

یک تحقیق علمی دیگر چگونگی مفید بودن مصرف تخمه کدو را برای مقابله با کم خونی مورد بررسی قرار داد. آخرین اما نه کم‌اهمیت، به لطف وجود تریپتوفان، دانه کدو تنبل می‌تواند به برخی از اختلالات اضطرابی کمک کند.

تحقیقات علمی تجزیه و تحلیل کرده است که چگونه مصرف تریپتوفان مرتبط با مصرف کربوهیدرات‌ها می‌تواند اختلالات مرتبط با اضطراب و فوبیای اجتماعی را کاهش دهد.

مواد موثره تخمه کدو تنبل بسیار زیاد است و به همین دلیل این دانه ها می توانند خواص بی شماری داشته باشند.

آنها به طور فزاینده ای در دستور العمل ها توسط کسانی استفاده می شوند که می خواهند غذایی با ارزش غذایی خوب و در عین حال موارد منع مصرف کمی داشته باشند.

بیایید به طور خلاصه محتوای تخمه کدو تنبل را ببینیم تا اولین ایده از ترکیب آن را به دست آوریم.

اول از همه اجازه دهید بگوییم که آنها منبع اسیدهای آمینه هستند: در واقع ما رگه های مهمی از اسید گلوتامیک، آرژنین، اسید آسپارتیک، لوسین، گلیسین و تریپتوفان را پیدا می کنیم.

در مورد وجود ویتامین‌ها، به وجود برخی ویتامین‌های گروه B، ویتامین C، ویتامین A، ویتامین E می‌رسیم که بعداً به خواص آنها خواهیم پرداخت.

تخمه کدو حتی از نظر مواد معدنی هم ناامید نمی شود: فسفر، پتاسیم، منیزیم، کلسیم، آهن، روی، منگنز و مس خواص و در نتیجه پرستیژی به محصول می بخشد!

در بخش ارزش‌های تغذیه‌ای، به ویژگی‌های مواد فعال و جنبه مربوط به کالری در عمق خواهیم پرداخت تا ارزیابی کنیم که آیا دانه کدو تنبل واقعاً شما را چاق می‌کند یا خیر.