انواع شیلنگ صنعتی باکیفیت بالا

شلنگ صنعتی از Grainger Industrial SupplyA شیلنگ انعطاف پذیر و اغلب تقویت شده است که برای انتقال سیالات از یک مکان به مکان دیگر استفاده می شود.

شیلنگ آب متری طیف گسترده ای از خطوط انتقال سیال را پوشش می دهد، از جمله خطوط جریان برای سیالات و گازها در کاربردهای پنوماتیک، هیدرولیک یا فرآیند، و همچنین کاربردهای تخصصی در صنایع سنگین مانند معدن، ژئوتکنیک و ساخت و ساز.

شیلنگ صنعتی معمولاً برای کاربرد خاص است مشاوره با تولیدکنندگان شلنگ در مورد کاربردهای خاص معمولی است، شیلنگ ها با استفاده از سه قسمت اصلی ساخته می شوند که یک لوله پلاستیکی یا لاستیکی یا پوشش داخلی که با مایع تماس برقرار می کند.

بدنه یا لاشه پارچه ای، پلاستیکی یا فلزی که ساختار شیلنگ آب باغبانی را برای مقاومت در برابر فشارهای داخلی و خارجی تقویت می کند، پوشش لاستیکی، پلاستیکی، فلزی یا نساجی که از آسیب ناشی از سایش، سایش و محیط محافظت می کند، اگرچه طرح‌های خاص شلنگ بی‌شماری برای کاربردهای مختلف وجود دارد، چهار نوع اصلی از ساخت شیلنگ در صنعت وجود دارد.

شیلنگ بافته عمودی – تمام طول شلنگ برای انعطاف پذیری خوب، مقاومت در برابر خمیدگی بالا و استحکام کششی عالی در یک عملیات پخت می شود.

شیلنگ مارپیچ – شیلنگ توسط دستگاه با تقویت سیم ساخته می شود به طوری که هر لایه در یک زاویه مشخص قرار می گیرد این امکان انعطاف پذیری زیاد، استحکام بالا و حداکثر ثبات ابعادی را فراهم می کند.

شلنگ پلی مارپیچ دستی – شیلنگ با دست ساخته می شود و تحت فشار اعمال شده از خارج سخت می شود این شیلنگ ها با توجه به نیازهای خاص ساخته می شوند، با تغییرات زیادی در اندازه، ساختار و مواد شلنگ بافتنی – شلنگ از یک لوله بدون درز با یک ژاکت پارچه ای بافته شده بدون درز برای تقویت تشکیل شده است.

این شیلنگ گاز نسوز بسیار منعطف، سبک وزن، مقاوم در برابر خوردگی و پیچ خوردگی هستند و تحت فشار تغییر طول نمی دهند، سایزبندی اساسی ترین و ضروری ترین عامل در انتخاب شیلنگ صنعتی است مشخصات سایز شلنگ صنعتی شامل قطر داخلی، قطر خارجی و طول می باشد.

قطر داخلی (I.D.) دهانه فضای خالی در مقطع شیلنگ دایره ای است این مهم ترین عامل در اندازه شیلنگ است زیرا بر سرعت جریان سیال درون شیلنگ تأثیر می گذارد یک شلنگ با I.D بزرگ منجر به عملکرد ضعیف سیستم می شود، در حالی که یک I.D کم اندازه.

می تواند باعث افت فشار بیش از حد، نشت و آسیب به سیستم شود اندازه شیلنگ آب توالت فرنگی و اتصالات با استفاده از شماره داشبورد یا اندازه داشبورد تعیین می شود شماره داشبورد اندازه را در شانزدهم اینچ مشخص می کند (یعنی -03 برابر 3/16 اینچ است)، به جز شیلنگ حمل و نقل و مبرد SAE 100R5 نمودار زیر مرجعی برای شماره داشبورد و اندازه شیلنگ مربوط به آنها در اینچ ارائه می دهد.

  • منابع:
    1. Industrial Hose Information
  • تبلیغات: 
    1. جنبه های ضروری روز ماندن علوم افرادی بسیار پرمشغله
    2. ویتامین های موجود در خرما
    3. رژیم غذایی روزانه با غذاهای مغذی طبیعی تر
    4. قدیمی ترین خانه در گیلان موجب ثروتمند شدن صاحبش شد