استفاده از شال مبل دستباف موجب پوسیدگی مبل می شود!!

می توانید مدل های شال را که شبیه به قسمتی از ست مبل ها و صندلی های راحتی هستند انتخاب کنید و دکوراسیون چشم نوازی مانند ست مبل گوشه ای در تصویر ایجاد کنید.

وقتی برای تکمیل قسمت پشتی از مدل شال که با تناژهای نزدیک به رنگ پارچه مبل انتخاب خواهید کرد، تصویر فوق العاده ای مانند تصویر نمایان می شود.

در کلاس لوازم جانبی است که شال مبل دستباف را بر اساس طول آنها طبقه بندی می کند.

شال ها در کلاس های مختلف با طول هایی که فقط پشتی مبل ها و ست های مبل را می پوشانند، مدل هایی که پشت و قسمت نشیمنگاه را می پوشانند و مدل هایی که تا کف امتداد دارند عرضه می شوند.

اگر می خواهید در خانه خود یک طرح مینیمال و شیک ایجاد کنید، می توانید مدل های شال رنگ روشن را انتخاب کنید که تا زیر زمین می رسد.

شال

اگر ست مبل ال دارید، چگونه اتاق نشیمن L را مبله کنیم تا ایده های بیشتری در مورد نحوه استفاده از مدل شال روی ست مبل ال داشته باشید؟ نمونه های دکوراسیون، شما باید به مقاله ما نگاهی بیندازید.

هنگام تزیین آشپزخانه های اپن که با آشپزخانه در هم آمیخته اند، می توانید مدل شال و مدل شال بدون لغزش را انتخاب کنید تا از بد جلوه دادن آشپزخانه در اتاق نشیمن جلوگیری کنید و جلوه ای شیک ایجاد کنید.

مدل‌های شال که تا کف کشیده می‌شوند در دکوراسیون اتاق نشیمن با آشپزخانه اوپن اهمیت حیاتی دارند.

می توانید سالن نمونه را برای دکوراسیونی کپی کنید که در آن هارمونی رنگ و بافت را به دست آورید.

می توانید دو ایده جایگزین متفاوت برای اتاق نشیمن با ست مبل های سفید و مایل به سفید انتخاب کنید.

می توانید مدل های شال با رنگ های تیره و خنثی را انتخاب کنید که ست مبل سفید رنگ را جلوه دهد و یا مدل های شال سفید را انتخاب کنید و طرحی شیک مانند تصویر ایجاد کنید.

اگرچه مدل‌های شال معمولاً برای مبل‌های کلاسیک ترجیح داده می‌شوند، اما برای مبل‌های گوشه‌ای L ترجیح داده می‌شوند.

شما می توانید با انتخاب مدل های شال برای قسمت های بدون پشتی و صندلی مدولار دکوراسیون فوق العاده ای ایجاد کنید.

با ترکیب رنگ های مختلف، می توانید جلوه های بصری را به نمایش بگذارید و ست مبل هایی داشته باشید که با ظرافت خود برجسته باشد.